reklama

Referendum o rodine - nedajme sa odradiť

„Bol som smädný, a nedali ste mi piť, bol som hladný a nenakŕmili ste ma, bol som nahý, a nezaodeli ste ma...“ Počuli sme to všetci už mnohokrát a poznáme aj pokračovanie. A čo tak novodobá verzia?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Potreboval som vo svete ochranu nenarodených detí a neochránilli ste ich – namiesto ochrany ste trhali ich malé telá v lonách matiek v mene slobody a práv ženy. Potreboval som ochranu maloletých pred nemravnosťou a neochránili ste ich – v mene pokroku a slobody ste ich obrali o nevinnosť a detstvo. Potreboval som ochranu rodiny a manželstva, ale vy ste ich zmrzačili, a homosexuálne praktiky ste dali na ich úroveň. Potreboval som ochranu starých a chorých, ale vy ste ich nechali napospas zabíjaniu pod klamstvom „dobrej smrti.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Možno v dnešnej dobe by Ježiš použil podobné slová, ktoré by nás mohli veľmi bolieť. Nie všetci máme možnosť významne ovplyvňovať verejné veci. Blíži sa však referendum, v ktorom každý jeden z nás má právo (podľa mňa skôr povinnosť) vyjadriť svoj názor – názor na to, že rodina je posvätná a nemôže podliehať módnym výstrelkom, zhýralosti, skaze, ktorú šíria ľudia bez akýchkoľvek morálnych zásad. Rodina je tu celé tisícročia. Jej problémy sú dôvodom na osobný rast a konfrontáciu našich úmyslov, nie však na predefinovanie ideálu. Milovať znamená chcieť dobro pre toho druhého. Vyjadrime to spoločne aj v referende. Nedajme sa odradiť všadeprítomnou mainipuláciou v médiách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Martin Šiška

Martin Šiška

Martin Šiška

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa veci vidieť srdcom, lebo najkrajšie veci sú očiam neviditeľné. Stále sa však presviedčam, že je toneľahká úloha, ktorá sa mi nie vždy darí. Takýto pohľad však človeka robí skutočným Človekom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu